DBAMY O BEZPIECZEŃSTWO TWOICH TRANSAKCJI

W związku z aktualizacją systemu, od 09.09.2024 r. wszystkie transakcje klientów zlecane w bankowości internetowej lub w aplikacji mobilnej „Mój Bank BSCH” będą monitorowane w ramach usługi FDS.


Co to oznacza?

Będziemy monitorować każdą transakcję w bankowości elektronicznej pod kątem wystąpienia fraudu. Dzięki temu będziemy mogli jeszcze lepiej identyfikować nietypowe transakcje i podejrzane aktywności na Twoich rachunkach.

W wyniku naszej analizy przelew może zostać wstrzymany do potwierdzenia lub odrzucony.


Co w takiej sytuacji?

1. Możesz otrzymać poniższe wiadomości – SMS i push z aplikacji mobilnej „Mój Bank BSCH”:

a) dla transakcji w bankowości internetowej:

„Wstrzymaliśmy do analizy Twoją transakcję na kwotę XXX o tytule XXX z dnia XXX. Skontaktuj się z infolinią SGB 800 888 888 lub 61 647 28 46.”

„Ze względów bezpieczeństwa odrzuciliśmy Twoją transakcję na kwotę XXX z dnia XXX o tytule XXX . Skontaktuj się z infolinią SGB 800 888 888 lub 61 647 28 46.”

b) dla transakcji w aplikacji mobilnej „Mój Bank BSCH”:

„Wstrzymaliśmy do analizy Twoją transakcję na kwotę XXX o tytule XXX z dnia XXX z urządzenia XXX. Skontaktuj się z infolinią SGB 800 888 888 lub 61 647 28 46”

„Ze względów bezpieczeństwa odrzuciliśmy Twoją transakcje na kwotę XXX z dnia XXX o tytule XXX . Skontaktuj się z infolinią SGB 800 888 888 lub 61 647 28 46”

Nadawcą wiadomości będzie „SGB”.

2. Po otrzymaniu wiadomości skontaktuj się z Infolinią SGB, aby potwierdzić lub odrzucić transakcję.