Dbamy o bezpieczeństwo Twoich płatności kartą
Od 18 marca Twoje transakcje kartą będą jeszcze bezpieczniejsze.
Co to dla Ciebie oznacza?
Tak jak dotychczas będziemy monitorować każdą Twoją płatność kartą debetową, aby sprawdzić, czy nie jest ona oszustwem. Dzięki temu będziemy mogli jeszcze lepiej identyfikować nietypowe transakcje i podejrzane aktywności z użyciem Twojej karty.
W wyniku naszej analizy płatność Twoją kartą może zostać odrzucona, a sama karta czasowo zablokowana.
Co w takiej sytuacji?
1. Otrzymasz od nas wiadomość SMS:
Jeśli zablokujemy Twoją kartę, otrzymasz dodatkowo wiadomość:
2. W treści wiadomości poprosimy Cię o kontakt z Infolinią SGB i potwierdzenie próby płatności.
3. Zadzwoń na Infolinię SGB lub do Banku i potwierdź próbę płatności.
4. Dalsze płatności kartą będą możliwe.
Możesz skontaktować się z Bankiem w godzinach od 8:00 do 16:00 pod numerem telefonu:
67 281 06 00
Pamiętaj, że konsultanci Infolinii SGB dostępni są przez całą dobę. Udzielą Ci pomocy
i odpowiedzą na Twoje pytania pod numerami telefonów:
800 888 888 (bezpłatne połączenie)
61 647 28 46 (z zagranicy, opłata zgodna z taryfą operatora).