


Wszyscy użytkownicy kart płatniczych mogą skorzystać z aplikacji Portfel SGB dostępnej na platformie Google Play i App Store. W tym celu Klient samodzielnie pobiera aplikację i aktywuje ją bez konieczności dodatkowej wizyty w Banku.
Aplikacja Portfel SGB umożliwia sprawdzenie środków dostępnych dla karty płatniczej wydanej w ramach Spółdzielczej Grupy Bankowej, podgląd historii transakcji dokonanych kartą, a w przypadku telefonów z funkcją NFC i systemem Android, umożliwia aktywację płatności mobilnych dla wszystkich zbliżeniowych kart Visa i Mastercard i dokonywanie szybkich płatności zbliżeniowych za pomocą telefonu.
CZYTAJ WIĘCEJ:
Przewodnik po aplikacji Portfel SGB w wersji 2.1
WAŻNE!
Przed wgraniem aplikacji Portfel SGB należy zainstalować w telefonie oprogramowanie antywirusowe i aktualizować je na bieżąco. Ponadto zaleca się ustawienie blokady ekranu telefonu (PIN, wzór lub odcisk palca).
W przypadku utraty karty/ telefonu z zainstalowaną kartą mobilną, należy natychmiast dokonać zastrzeżenia dzwoniąc pod całodobowy numer telefonu:
· z kraju – tel. (22) 515-31-50,
· z zagranicy – tel. 00 48 22 515-31-50.
Karta walutowa wydawana jest klientom indywidualnym do rachunków oszczędnościowych prowadzonych w walutach wymienialnych.