VISA Business Electron
Karta przeznaczona jest dla osób, które nie lubią nosić ze sobą gotówki, chcą wygodnie i bezpiecznie płacić za towar i usługi.
-
międzynarodowa karta płatnicza wydawana na okres 4 lat, z możliwością wznowienia na kolejne okresy,
-
zapewnia całodobowy dostęp do pieniędzy w kraju i za granicą przez bankomaty oznaczone logo Visa,
-
umożliwia dokonywanie bezpłatnej wypłaty w sieci bankomatów SGB i BPS - już ponad 4 000 bankomatów na terenie kraju,
- umożliwia dokonywania płatności przez internet,
-
wszystkie transakcje potwierdzane PIN-em lub podpisem, a transakcje w internecie zabezpieczane są osobistym hasłem 3D-Secure
-
umożliwia całodobowe sprawdzanie dostępnych środków na koncie w bankomatach SGB,
-
umożliwia wskazanie dodatkowej osoby, dla której ma być wydana karta do rachunku,
-
umożliwia skorzystanie z dobrowolnego pakietu ubezpieczeń.
UWAGA!
W przypadku utraty Karty, należy natychmiast telefonicznie zastrzec Kartę.
Zastrzeżenia można dokonywać przez 24 godziny na dobę, przez siedem dni w tygodniu pod numerami telefonów:
-
z kraju – tel. (22) 515-31-50,
-
z zagranicy – tel. 00 48 22 515-31-50.
VISA Business Electron payWave
Karta przeznaczona jest dla osób, które nie lubią nosić ze sobą gotówki, chcą wygodnie i bezpiecznie płacić za towar i usługi.
-
międzynarodowa karta płatnicza wydawana na okres 4 lat, z możliwością wznowienia na kolejne okresy,
-
zapewnia całodobowy dostęp do pieniędzy w kraju i za granicą przez bankomaty oznaczone logo Visa,
-
umożliwia dokonywanie bezpłatnej wypłaty w sieci bankomatów SGB i BPS - już ponad 4 000 bankomatów na terenie kraju,
- umożliwia dokonywania płatności przez internet, transakcje w internecie zabezpieczane są osobistym hasłem 3D-Secure,
-
umożliwia dokonywanie transakcji metodą tradycyjną, tzn. transakcje potwierdzane PIN-em lub podpisem,
-
umożliwia dokonywanie szybkich, wygodnych i nowoczesnych płatności zbliżeniowych poprzez zbliżenie karty do terminala akceptującego kartę oznaczonego logo payWave do kwoty 50zł - bez podawania kodu PIN ani składania podpisu*,
-
podczas dokonywania transakcji zbliżeniowych karta pozostaje cały czas w rękach użytkownika karty,
-
umożliwia całodobowe sprawdzanie dostępnych środków na koncie w bankomatach SGB,
-
możliwość wskazania dodatkowej osoby, dla której zostanie wydana dodatkowa karta do konta,
-
w cenie karty pakiet ubezpieczeń.
UWAGA!
W przypadku utraty Karty, należy natychmiast telefonicznie zastrzec Kartę.
Zastrzeżenia można dokonywać przez 24 godziny na dobę, przez siedem dni w tygodniu pod numerami telefonów:
-
z kraju – tel. (22) 515-31-50,
-
z zagranicy – tel. 00 48 22 515-31-50.
* terminal może wymagać podania kodu PIN mimo zaistnienia warunków, do zrealizowania transakcji zbliżeniowej.