UWAGA! Ta strona używa plików cookies i podobnych technologii. Więcej informacji oraz sposób wyłączenia
plików cookies dostępny jest w polityce prywatności. Niedokonanie zmian ustawień przeglądarki internetowej
na ustawienia blokujące zapisywanie plików cookies jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywanie,
co jest niezbędne aby korzystać z funkcjonalności Internet Bankingu Banku Spółdzielczego w Chodzieży.

dziś jest: środa, 21 listopada 2018,  imieniny: Albert, Janusz, Konrad

Bank Spółdzielczy w Chodzieży

kursy walut dla rozliczeń gotówkowych
z dnia 21.11.2018, godz. 12:30
USD 1 USD kupno: 3,6591 zł sprzedaż: 3,9155 zł
EUR 1 EUR kupno: 4,1588 zł sprzedaż: 4,4581 zł
GBP 1 GBP kupno: 4,6636 zł sprzedaż: 5,0023 zł

Bankowość elektroniczna (serwis internetowy) – usługa umożliwia:

  1. bezpłatny dostęp do rachunku poprzez sieć internet,
  2. samodzielne wykonywanie przelewów, sprawdzanie stanu rachunku, tworzenie listy przelewów zdefiniowanych, składanie i modyfikację zleceń stałych,
  3. włączenie ograniczenia pracy w serwisie internetowym do określonych przez użytkownika dni tygodnia lub godzin,
  4. śledzenie historii operacji na rachunku, drukowanie potwierdzeń wykonanych transakcji płatniczych oraz eksportowanie i drukowanie wyciągu z operacjami na rachunku,
  5. zakładanie i zamykanie rachunków terminowych lokat oszczędnościowych, w granicach środków dostępnych na rachunku,
  6. uzyskanie informacji o innych produktach, z których Klient korzysta w Banku, np. kredycie, karcie kredytowej czy wkładzie oszczędnościowym,
  7. składanie wniosków wraz z załącznikami o wypłatę świadczeń w ramach programów rządowych, np. świadczenia wychowawczego w ramach Programu Rodzina 500+, świadczenia w ramach Programu Dobry Start – dostępność usługi uzależniona od współpracy z Ministerstwem Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej.

Powiadamianie SMS (serwis SMS) – usługa umożliwia:

  1. uzyskiwanie krótkich informacji tekstowych związanych z operacjami na rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowym lub Podstawowym rachunku płatniczym w formie wiadomości SMS,
  2. wybór rodzaju informacji, które będą przekazywane:

    - informacja o każdej operacji na rachunku lub operacji powodującej uznanie lub obciążenie rachunku,
    - informacja przekazywana po zakończeniu dnia operacyjnego, z możliwością wyboru otrzymania informacji jeśli stan środków zgromadzonych na rachunku uległ zmianie,
    - automatyczna odpowiedź na zapytanie wysłane SMS-em przez Klienta,
    - informacja o zdarzeniach na rachunku.

Pozostawienie komunikatu o realizacji przez Bank procesu przeniesienia rachunku i informacji (w formie odrębnego dokumentu) o trybie przeniesienia.


obsluga_walutowa

obsluga_walutowa

bezpieczenstwo

Concordia Ubezpieczenia

SKO logo

BFG

Zastrzeganie kart

dokumenty